sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Ideoita TS4 :sta koskien!

Hei pitkästä aikaa taas täällä kirjoittelen. Blogi ei ole kuollut vaan olen ottanut tavaksi tehdä postauksia silloin kun siltä tuntuu ja on inspiraatiota siihen. Ja nyt kun on muutenkin ilmestynyt Sims 4 niin olen viettänyt sen parissa paljon aikaa. Olen siis poistanut koneeltani kaikki sims 3 & 2. Ajattelin siis, että olisikohan mitään ideaa alkaa tehdä tähän blogiin nyt myös sims 4 postauksia ja ohjeita ja kaikkea kivaa omasta pelaamisestani ja ehkä jopa jossain vaiheessa sims 4 lc jos vaan jaksaminen joskus riittäisi eikä peli alkaisi bugittaa. Tosin ts4 :sta täytyy sanoa sen verran, että se todellakin pelaa paljon paremmin kuin sitten taas ts3. Lisäksi rakastan sims nelosen simejä! Olen ajatellut, että voisin tehdä tännekkin jonkun pienimuotoisen ohjeen siitä, että kuinka sims 4 voi ladata juttuja netistä, vaikka se on paljon helpompaa, kuin kolmoseen latailu, rly! :D En tosin itsekkään vielä tiedä/osaa kaikkea, mutta harjoittelu tekee mestarin.

Eli siis jos näitä nyt joku sattuu lukemaan niin ideoita kehiin, että mitä voisin tehdä tänne sims 4 liittyvää? Kaikki ideat ovat tervetulleita. Ja jos nyt innostun tekemään tästä blogista enemmän ts4 blogin niin vaihdan luultavastikkin headerit sun muut täällä.

Tästä pääset kurkistamaan minun ts4 simbrliin! Se sisältää kuvia luomistani simeistä ja olen reblogannut sinne joitakin kivoja ladattavia. :) Follatkaa ihmeessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti